Mitt hår

Nu har jag äntligen fått bort allt de slitna topparna. Men det är så kort känns det som och jag hatar verkligen kort hår. Jag vill ha långt, men det känns fräscht iallafall. Det är ju bara att vänta tills det växer ut igen, inget mer med de. Och det känns mycket tjockare och det ser mycket tjockare ut. Så har hellre såhär än så jag hade innan för då var det för slitet. Världens bästa shampoo och balsam som jag Hade eller som jag har lite kvar av mitt Kérastase shampoo och balsam men det är nästan slut. Har inte använt de på jättelänge så ska köpa nytt, eftersom deras shampoo och balsam är hundra gånger bättre än shampoot på ICA. Har även en produkt från de som man tar i efter man duschat. Måste verkligen komma ihåg att börja använda dessa produkter igen. För er som undrar så finns, de på frisörsalonger.

Kommentarer
Postat av: MOA ~ FOTO

SV: Jo, det är jätte skönt! :)

2010-06-13 @ 17:02:16
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0