På olika ställen

Sötnosen spelar pokemon och jag kollar på drömkåken igen eftersom jag inte såg klart den vi sist kollade på den. Efter han spelat klart ska vi kolla på Stuart Little 3 och mysa.

Min storebror har fått sommarjobb och har får 100 kronor i timmen, jag har inget sommarjobb. Snacka om att jag är avundsjuk. Vill verkligen ha ett jobb och om det är någon som behöver ett jobb så är det faktiskt jag. Ska ta och söka lite jobb sen både sommarjobb och extrajobb som jag kommer ha hela tiden. För nu är det nästan sent för sommarjobb.  Nu ska jag fortsätta att titta på filmen, så ja ser klart den denna gång. Känns redan som jag missat hela början, men såg ändå början förut så nu måste jag se slutet. Ha en toppen måndags kväll, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0