2 månader

Godmorgon. Vaknade för ungefär en halv timme sen, superskönt. Och nu sitter jag ute på Ms balkong och solar benen, skitskönt och väldigt kul att solen tittar fram idag bland molnen. Bloggade nästan ingenting igår men var så jävla trött men ska försöka ta igen det idag.

Idag har jag sista fotbolls träningen, vilket är tråkigt för jag måste hålla igång i sommar. Kanske får åka ner till friidrotten. Om det är någonting jag måste göra i sommar så är det att träna, men känner redan nu att knäna nästan vill vika sig. Iallafall idag har jag och M två månader underbart, jag älskar dig. Och om exakt två veckor flyttar jag.


Kommentarer
Postat av: LeblancCharlene

If you go on with your work just about this topic, we would probably buy dissertation idea in the <a href="http://master-dissertations.com">thesis</a> service in web.

2012-07-20 @ 06:08:57
URL: http://master-dissertations.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0