7 centimeter kortare

Hej. Om en halvtimme måste jag åka iväg till fotbolls träningen. Ska bli skönt att äntligen få träna, känns som jag inte har tränat på jättelänge. Men det är tråkigt att fotbollen inte håller igång under sommaren, men ändå lite skönt. För då har man verkligen sommarlov från allt och det är väl så det ska vara... eller? ;)

Ni kanske kommer ihåg att min mamma klippte mig förut. Jag bad henne klippa 2 centimeter alltså endast topparna, men eftersom mitt hår var slitet var hon tvungen att klippa lite mer. Jag sa att hon hade klippt 5 centimeter, och nu gick jag ut för att mäta hur mycket hon klippt (låg kvar lite hår på altanen) och det mätte 7 centimeter. Jag kommer aldrig få tillbaka mitt hår känns det som. Så nu passar de där hair-exstansions jättebra.

Ikväll ska jag hem till M som vanligt, vi har ju två månader så nog köpa med någonting! Det får jag ju inte glömma, undra vad jag ska köpa... ;) Vi bestämde att vi ska köpa någonting varannan månad, så det blir ju bra. Åker väl förbi ICA innan träningen och fixar någon (det ska inte vara något stort) bara något som visar att vi bryr oss, eller hur man ska säga. Ska nog köpa ****. ;)


Kommentarer
Postat av: MOA ~ FOTO

SV: Tack! :)

2010-06-17 @ 21:17:55
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0