Inte så passande med sommarlov

Hej, nu är jag hemma hos mamma. Denna vecka har verkligen inte bjudit på bra väder, vilket är så tråkigt. Jag kanske har sommarlov, men det är inte sommar. Det är typ vår/höst? Aja, det är väl bara vänta att se. Avundsjuk på min lillebror som är i Turkiet och på storebrorsan som åker iväg till Magaluf om mindre än två veckor medans jag får vara kvar i kalla Sverige och inte ens har ett sommarjobb. Ibland är livet orättvist. :(

Just de idag när jag skulle gå till bussen såg jag två pojkar i 11 års åldern som cyklade, den ena hade en ganska stor cykel som var för stor och den andra hade en lite cykel och den var självklart för liten. Det såg ganska roligt ut, hehe. Påtal om cyklar och så, det var väldigt länge sen jag cyklade. Får väl passa på nu när det är sommar.
Nu ska jag fixa lite frukost och titta på Bella Tyra Show.





Här är två bilder från Alanya, Turiket (bilden ovan) och Från Magaluf, Mallorca Spanien (bilden nedan), känns väldigt lockande. Visst Stockholm är underbart när det är härligt väder, annars är det värdelöst!

Kommentarer
Postat av: Lowery25KRIS

You are patently, a professional of thesis papers referring to this good post accomplishing but when you want to choose the <a href="http://topthesis.com">buy dissertation</a> service, I would ofer you to coose the greates one.

2012-07-23 @ 02:48:24
URL: http://topthesis.com
Postat av: thesis

You should select 'tween buy dissertation service and custom thesis (primethesis.com) writing services to buy thesis sample close to this good post.

2012-08-15 @ 12:53:03
URL: http://primethesis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0