Typiskt Svensk sommar

Hej. Kom precis hem och ska snart duscha. Vi stationen där jag skulle gå på bussen idag regnade det inte på, sen när jag satt på bussen började det regna, sen när jag kom fram regnade det inte länge, det är Typisk Svensk sommar för mig. Sen ska jag bara vänta på att mamma kommer hem så ska vi hitta på någonting, hoppas det iallafall. Hon kanske klipper mig idag istället, eftersom hon inte gjorde det igår. Igår var jag bara hemma hos M och tog det lugnt kollade på Eva och Adam även Stuart Little, men kollade inte hela på filmen eftersom jag somnade. När jag vaknade igen var M uppe och spelade spel.

Vi åkte hem till mig igår en snabbis så han fick se hur jag bodde hos mamma, och så fick han träffa min katt. Eftersom pop-corn är så gott och mamma alltid har det hemma så åkte vi i princip hit för att köpa de. Det blev lite knasigt när vi skulle åka först eftersom han inte har något busskort än, så fick sms så det blev bra ändå. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen efter det ska jag äta. Vad gjorde ni igår? Puss



Här är två bilder på Erik, mamma, mig och Kalle när vi var i Grekland på ön Thassos för 5 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0