Vart är solen?

Godmorgon, ännu en morgon som man vaknar upp med piss väder i Stockholm. Det suger verkligen så jävla mycket. Jag har sommarlov nu och då ska solen vara framme, jag vill kunna bada som jag fortfarande inte gjort iår, kunna åka ut med båten tillsammans med pappa och grilla och kunna äta jordgubbar ute och självklart kunna åka till stan men det kan jag göra i lite sämre väder, för att få 30 graders sol på sig och springa runt i stan samtidigt blir väldigt jobbigt, men hellre sol än ingen alls. Men inget av det som jag nämnt är roligt när det regnar. Men jag hoppas på en solig sommar. Annars får man väl åka utomlands. För i sommar ska jag bli brun, försöka
iallafall.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sätt att du deltar i Febbs "veckans blogg"



Vill bara tipsa att nu har även jag en veckan blogg!!

Är på min blogg, endast en anmälan så är man med!:)

http://alekzie.blogg.se/2010/june/ny-handelse-i-bloggen.html

2010-06-14 @ 16:43:19
URL: http://alekzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0